MyHelp is een platform waarop jij gratis en 24/7 afspraken kunt maken bij dienstverlenende bedrijven in jouw buurt. Wij tonen namelijk de prijzen en beschikbaarheid van deze bedrijven, zodat jij er online een afspraak kunt maken. Op de homepage kun je zien welk soort bedrijven wij aanbieden.
MyHelp.nl geeft je een handig overzicht van de bedrijven in jouw buurt, de diensten die zij aanbieden en de kosten daarvan. Ook heb je direct inzage in hun agenda. Je kunt via MyHelp.nl dus meteen online een afspraak plannen met het bedrijf van jouw keuze.
Voor het maken van een afspraak, berekent MyHelp.nl een aanbetaling van € 1,50. Als je diensten afneemt bij het bedrijf waarmee je een afspraak hebt gemaakt, wordt dit bedrag in mindering gebracht op de factuur.
Een afspraak maken is eenvoudig, in slechts 4 stappen ben je klaar:
  1. Voer je postcode in en zoek naar diensten bij jou in de buurt
  2. Kies een bedrijf uit het overzicht van MyHelp.nl
  3. Kies welke dienst(en) je bij dit bedrijf wilt afnemen
  4. Plan een afspraak in de online agenda van dit bedrijf
Je hebt geen account nodig, maar dit is wel makkelijker. Met een account hoef je niet steeds je gegevens in te vullen en je maakt eenvoudig een lijst met favoriete bedrijven aan. Ook vind je alle gemaakte afspraken en de statussen daarvan terug in je eigen online MyHelp.nl agenda.
In de meeste gevallen betaal je na afname van de dienst, het door ons getoonde bedrag. Er zijn uitzonderingen. Soms duurt een afspraak iets langer of iets korter dan gepland. Een reparatie van een lekkage kan bijvoorbeeld langer duren, omdat het lek zich op een moeilijk bereikbare locatie bevindt. Het bedrijf met wie je de afspraak hebt gemaakt, zal dit in dergelijke gevallen met je bespreken.
Na het voldoen van de aanbetaling, wordt je afspraak ingepland in de online MyHelp.nl agenda van het door jou gekozen bedrijf. Je ontvangt een bevestigingsmail van MyHelp.nl. Als je een MyHelp.nl account hebt aangemaakt, staat de afspraak ook in jouw MyHelp.nl agenda.
Soms wordt onze bevestigingsmail tegengehouden door je spamfilter. Kijk in je spambox of de bevestigingsmail hierin staat. Als je een MyHelp.nl account hebt, kun je in jouw MyHelp.nl agenda controleren of de afspraak hierin staat. Als de afspraak in deze agenda is opgenomen, staat de afspraak vast. Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kunt een gemaakte afspraak kosteloos verzetten door telefonisch contact op te nemen met het betreffende bedrijf. Als je een gemaakte afspraak annuleert, ontvang je de € 1,50 die je betaald hebt bij het maken van de afspraak, niet terug.
Als je een gemaakte afspraak annuleert of als je geen diensten afneemt bij het betreffende bedrijf.
MyHelp is een online-reserveringssysteem voor dienstverlenende bedrijven. Klanten in uw buurt kunnen uw bedrijf dan via ons vinden en 24/7 een online-afspraak bij u maken. Waar Thuisbezorgd er is voor restaurants, is MyHelp er voor de dienstverleners. Werkt u op afspraak? Maak dan gratis een account aan op myhelp.nl!
Door uw bedrijf, diensten, prijzen en agenda zichtbaar te maken op MyHelp.nl, bent u beter te vinden. U bereikt meer mensen uit uw doelgroep, zonder dat u daar veel extra werk voor hoeft te doen. De consument maakt via uw online MyHelp.nl agenda zelf een afspraak met u. De contactgegevens van de consument staan vermeld in de afspraak in uw agenda. Daarnaast ontvangt u de gegevens van de consument ook in een bevestigingsmail van MyHelp.nl.
Het plaatsen van uw bedrijfsgegevens, diensten en prijzen en het gebruiken van de online agenda op MyHelp.nl is geheel kosteloos. Als een consument via MyHelp.nl een afspraak bij u maakt, betaalt de consument € 1,50 incl. btw aan MyHelp.nl. Dit bedrag dient u als korting te verrekenen op de factuur aan de consument. De kosten per gemaakte afspraak zijn voor u dus € 1,50 incl. btw. Als de consument de afspraak annuleert of geen diensten bij u afneemt, hoeft u dit bedrag ook niet te verrekenen.
Consumenten gaan een overeenkomst met u aan op basis van de gegevens die u op MyHelp.nl bekend maakt. Als u om wat voor reden af moet wijken van deze gegevens of gemaakte afspraken, raden wij u aan om dit voorafgaand aan de afspraak en/of te verrichten werkzaamheden te bespreken met de betreffende consument.
Ieder bedrijf dat is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel mag zich aanmelden. Op MyHelp.nl vindt u een overzicht van de verschillende branches. Is uw bedrijf actief in een branche die niet vermeld staat op MyHelp.nl? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op.
Consumenten zoeken bedrijven op postcode. MyHelp.nl toont een lijst met alle bedrijven in de regio van de consument. De volgorde van deze lijst wordt mede bepaald door:
  • Recensies van klanten
  • Het geven van extra korting aan consumenten die via MyHelp.nl boeken
U kunt voor al uw werknemers een aparte online agenda op MyHelp.nl aanmaken. U biedt de consument meer mogelijkheden tot het maken van een afspraak. Ook ziet de consument meteen met welke contactpersoon de afspraak wordt gemaakt. Daarnaast kunnen uw werknemers hun eigen planning bijhouden.
Is uw bedrijf actief in een branche die niet vermeld staat op MyHelp.nl? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op.
Om dubbele afspraken en ontevreden klanten te voorkomen, is het belangrijk dat u al uw afspraken in uw MyHelp.nl agenda vermeldt. Als u op dit moment een andere online agenda gebruikt, kunt u uw afspraken het beste overnemen in de MyHelp.nl agenda. Heeft u hier geen tijd voor? Neem dan contact met ons op. Tegen een redelijke vergoeding kunnen onze specialisten de afspraken uit uw huidige online agenda overzetten naar de agenda van MyHelp.nl.
U kunt een gemaakte afspraak kosteloos verzetten of annuleren door telefonisch contact op te nemen met de consument. De gegevens van de consument vindt u in de betreffende afspraak in uw MyHelp.nl agenda en de bevestigingsmail, verstuurd via info@myhelp.nl. Mocht uw bedrijf regelmatig afspraken annuleren, dan gaat dit ten koste van uw en onze goede naam. In dat geval zijn wij helaas genoodzaakt om passende maatregelen te treffen.
De lijst met diensten die MyHelp.nl u toont bij het maken van uw bedrijfsprofiel, kan gewijzigd worden. U kunt zelf diensten aan deze lijst toevoegen. Ook is het mogelijk om de namen van de diensten in deze lijst aan te passen.
Soms wordt onze bevestigingsmail tegengehouden door uw spamfilter. Kijk in uw spambox of de bevestigingsmail hierin staat. Ook kunt u in uw MyHelp.nl agenda controleren of de afspraak hierin staat. Als de afspraak in deze agenda is opgenomen, staat de afspraak vast.
Om u op weg te helpen hebben we een zakelijke brochure opgesteld met handige informatie over het aanmelden en beheren van uw bedrijf. Deze brochure kunt u middels deze knop downloaden.